Butiken med egen tillverkning och väl valda märken
Nu har ytterligare en rejäl kartong med härliga toppar/tunikor från Bitte Kai Rand landat i butiken! Djurinspirerat print i flera färger. Det är bara att välja om du vill vara diskret eller vild!
När vi var på inköpsmässa i Köpenhamn passade vi på att tinga några kappor som man garanterat blir ensam om! De är designade av danska Stine Busk och tillverkade i Italien av överskottstyg från Rick Owens. Kapporna är varmfodrade och alla har olika print… Fortsätt läsa ”RDS Unika vinterkappor”
Nu har det kommit! Vi packar upp för fullt. Snygga modeller i härliga höstfärger! Välkommen in och ta en titt.
Nu har vi packat upp ännu en kartong med höstnyheter från Bitte Kai Rand! Stretch-kjolen är så fin ihop med den mysiga tröjan som även finns i svart. Höstens häftigaste klänning har vi också fått in, den måste ses ”live” så välkommen in!
Nu har vi fått in fina handskar i butiken!Vi hittade dessa godbitar på inköpsmässan i Stockholm och föll diretk för alla härliga färger. De är i stretchmaterial och har touch-screen-funktion.Hösten kan komma!
Nu har vi fått in höstens första omgång med byxor från danska LauRie! Dra på-modeller i flera längder och material, alla i stretchmaterial. Violet är en helt ny modell i en skön ullblandning. Välkommen in i butiken för en närmare titt!
Nu har vi varit på hantverksmarknader, inköpsmässor i Köpenhamn och även haft semester! På måndag och tisdag är vi i Stockholm på inköpsmässa men på onsdag 14/8 är vi tillbaka i Borås och slår upp portarna till butiken kl. 12:00. De första kartongerna med… Fortsätt läsa ”Snart öppnar vi igen”
Nu är vi på plats på Hantverksmässan i Norrviken! Du hittar oss längst ner i det stora tältet, monter nr. 455. I år har vi med ullplagg, pälskragar, linnebyxor och bomullstoppar. Välkommen!
Passa på att fynda! Idag (lördag) har vi öppet hela dagen kl.12:00-18:00, sen semesterstänger vi butiken. Det är REA-final och Fyndavdelningen är precis påfylld! Det finns fortfarande riktiga godbitar kvar på 50% också. Välkommen in!
Nu har vi precis sytt klart de första ”Upside-down-topparna” i ekologisk bomull med lycra! Som namnet antyder kan man bära toppen på två sätt. På det ena sättet blir den kort som på bilderna där jag har den på mig. Om man tar den… Fortsätt läsa ”Nya toppar sydda!”
Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.