Butiken med egen tillverkning och väl valda märken
Nu har vi fått första sändningen från Linda Ralston! Härligt somriga plagg i glada färger och sköna material som lin och viskos. Från Grizas har vi fått in mönstrade tunikor i bambu/siden och vackra klänningar i lin/siden och viskos/siden. Kanske något för sommarens fester?… Fortsätt läsa ”Nyinkommet ralston och Grizas”
För dig som vill ha något helt unikt kan vi nu presentera några plagg som är tillverkade av överskottstyg från premium-designers. Tygerna är av hög kvalitet och produktionen är småskalig. Plaggen sys i Italien och det finns inte två likadana då tygets färger och… Fortsätt läsa ”Trenchcoat re-textile”
Nu har vi fått tre stora kartonger med Bitte Kai Rands färgsprakande vår-och sommar-kollektion! Solen skiner dessutom så bättre kan det inte bli. Varmt välkommen för en närmare titt!
Nu droppar nyheterna in undan för undan i butiken! I den senaste sändningen fick vi smycken och härligt mjuka ponchos i bomull, ull och siden-mix.
Nu har vi fått nya plagg från A Part of the Art! Det är som vanligt tidlösa, vackra plagg med bekväm passform och sköna material i fina färger. Lättburet och kombinerbart!
Nu har vi fått in randiga byxor i marin/vitt från LauRie! Dra-på-modell i skön stretchkvalitet i bomullsblandning. Fickor fram och bak. 7/8 längd och ”slim fit”. Jag hoppade genast in i provrummet! /Kajsa
Nu har vi fått in vårens första leverans från danska LauRie! Tuffa T-shirts med 3/4-ärm och två olika byxor. Den ljusa byxan är en helt ny modell i passformen ”classic” som är smal över låren men inte lika smal som ”slim fit” över vaden.… Fortsätt läsa ”Nyinkomna toppar och byxor”
Nu är det dags för inköpsmässor i Köpenhamn och Stockholm. Därför har vi följande öppettider de närmaste två veckorna: Vecka 5: Öppet tisdag 29/1 kl. 12-18 och lördag 2/2 kl. 11-16. Vecka 6: Öppet onsdag 6/2 – fredag 8/2 kl. 12-18. Därefter kommer våra… Fortsätt läsa ”Ändrade öppettider i butiken”
Nu har vi hängt upp årets första nyheter från Bitte Kai Rand i butiken! Färgsprakande och fantastiskt fint!
Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.