Butiken med egen tillverkning och väl valda märken
Nu kan vi presentera ett till nytt märke i butiken: by basics. Det är ett danskt märke som tillverkar användbara och sköna basplagg i mjuk bambutrikå och även i tunn merinoull. Tygerna stickas i Danmark och plaggen sys i Polen. Materialen är Oeko-Tex certifierade… Fortsätt läsa ”Nytt märke i butiken”
Nu har vi fått in lite mer från Olars Ulla; blommiga klänningar, blommig kjol och stickade tröjor. Från LauRie har vi fått en ny grön byxa i ledig modell och underbart skönt tyg.
Nu har den första leveransen med vårnyheter från Olars Ulla kommit in! Spännande design och en färgskala som går från svart och vitt till sand och puder.
Nu har vi packat upp två kartonger med härliga vårplagg från Bitte Kai Rand! Toppar, tunikor, klänningar och byxor. Här kan du se en del av det som kommit:
Nu har vi även fått in svarta trikåskjortor, från A PART OF THE ART. Skjortan är i samma underbart mjuka kvalitet som de svarta trikåbyxorna som vi fick i förra leveransen. Härligt ihop som ett mjukis-set men också fint att kombinera trikåplaggen med något… Fortsätt läsa ”Sköna trikåskjortor”
Nu har vi för första gången fått in blå jeans från LauRie! Modellen är en 7/8-längd, bara att dra på, med fickor och hällor. En väl beprövad kvalitet med skön stretch.
Nu har vi fått den första leveransen med vårens snygga byxor från danska LauRie!
Nu har vi packat upp en låda med vårens fina smycken! Här kan du se några av modellerna:
Nu kan vi presentera ett helt nytt, svenskt märke: A PART OF THE ART. Kravlösa, bekväma och vackra plagg, för fritid och mysiga stunder! Kvinnorna bakom märket heter Lisa Söderman och Jenny Neck, båda med stor erfarenhet inom branchen. Vi gillar deras filosofi där… Fortsätt läsa ”Nytt märke i butiken”
Vi har ändrat resdatum för inköpen i Stockholm och kommer därför att ha öppet i butiken som vanligt denna vecka (6/2-9/2), alltså öppet tisdag-fredag 12-18. I stället kommer vi att ha stängt tisdagen den 13/2.
Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.