Butiken med egen tillverkning och väl valda märken
Nu har vi fått in ralstons höstkollektion! Härliga plagg i sköna material och vackra färger. Välkommen in för en närmare titt!
Nu har vi fått lite mer från Olars Ulla! Det som kommit är en randig bomullsjacka, blommig topp och haremsbyxa i lin samt en lång enfärgad väst/klänning i svart lin.
Nu har vi fått in mer från Bitte Kai Rand! En härlig höstkollektion med mycket färg, värme och fina print med inspiration från stenar och kristaller. Välkommen in för en närmare titt!
Nu har vi fått höstens första leverans från svenska A PART OF THE ART ! Vilken härlig höstkollektion! Plaggen är precis så fina och sköna som man vill att de ska vara. Här kommer lite bilder:
Nu har vi fått in höstens nya halsband i butiken! Här kan du se några av modellerna:
Nu har vi fått in några av höstens nya byxmodeller från LauRie! Här kommer ett par bilder:
Nu har vi fått in ytterligare en kartong med höstnytt från Bitte Kai Rand! Färgskalan går från milda pudertoner till starka accentfärger i orange, grönt och blått. En otroligt fin kollektion som bara måste ses! Här kommer några bilder:
Tisdag 21/8 kl. 12:00 slår vi upp portarna och hälsar gamla och nya kunder varmt välkomna! Just nu finns både sommar-REA och höstnyheter i butiken. Här kommer några bilder på höstens första sändning från Bitte Kai Rand:
Nu har vi fått in fina sjalar i viskos och viskos/siden! Vi har även fyllt på med fler smycken.
Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.